Beschrijving
Titel: Integrale produktontwikkeling Auteur: J. Buijs ISBN: 9789051895285 Conditie: Used '''Integrale Produktontwikkeling'' schept inzicht in al de verschillende interne invloeden (vanuit marketing, produktie en management) en externe ontwikkelingen (bij concurrenten, toeleveranciers of distributiekanalen) die een rol spelen bij produktontwikkeling en maakt duidelijk hoe je daar als ontwerper en als innovatiemanager op een goede manier mee om kunt gaan. Om de integratie van die informatiestromen te illustreren worden in het boek acht produktontwikkelingscases beschreven, waarin een produkt wordt gevolgd vanaf idee tot en met de marktintroductie. Deze cases vormen een goede illustratie bij de meer theoretische onderbouwde hoofdstukken. ''Integrale Produktontwikkeling'' is bestemd voor iedereen die te maken heeft met produktontwikkeling en innovatie of dat wil gaan doen. Omdat het uitgaat van weinig voorkennis, is het ook uitermate geschikt voor diverse universitaire opleidingen, in het bijzonder industrieel ontwerpen maar ook technische bedrijfskunde, bedrijfskunde of management'
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
We checken alle boeken eigenhandig
Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
30 dagen retourgarantie
Kenmerken: Kopen in Rotterdam