Beschrijving
Titel: Integrale Productontwikkeling Auteur: Rik Valkenburg ISBN: 9789051898217 Conditie: AsNew Integrale productontwikkeling schept inzicht in al verschillende interne invloeden (vanuit marketing, productie en management) en extreme ontwikkelingen (bij concurrenten, toeleveranciers of distributiekanalen) die een rol spelen bij productontwikkeling en maakt duidelijk hoe je daar als ontwerper en als innovatiemanager op een goede manier mee om kunt gaan. Om de integratie van die informatiestromen te illustreren worden in het boek acht productontwikkelingscases beschreven, waarin een product wordt gevolgd vanaf idee tot en met de marktintroductie. Deze cases vormen een goede illustratie bij de meer theoretisch onderbouwde hoofdstukken. Integrale productontwikkeling is bestemd voor iedereen die te maken heeft met productontwikkeling en innovatie of dat gaat krijgen. Het bevordert inzicht in de taal en gewoonten van de diverse disciplines die bij productontwikkeling en innovatie betroken zijn. Het gaat uit van weinig voorkennis en illustreert aan de hand van herkenbare voorbeelden uit de dagelijkse praktijk. Daarmee is het dan ook een basisboek dat niet mag ontbreken in de literatuurlijst van de 21e-eeuwse manager.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
We checken alle boeken eigenhandig
Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
30 dagen retourgarantie
Kenmerken: Kopen in Rotterdam